Villany helyett biturbó V6: kézzel gyártják az 520 millió forintos cseh hiperautót
A kivételesen nem elektromos vagy hibrid hajtásláncú Praga Bohema kevesebb, mint 1 tonnát nyom a mérlegen.
A kivételesen nem elektromos vagy hibrid hajtásláncú Praga Bohema kevesebb, mint 1 tonnát nyom a mérlegen.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
Sorozatban negyedik győzelmét szerezte meg a Forma-3 Európa-bajnokságon Mick Schumacher.
A fura bútorok, amiket az óvodai játszóterektől a horgásztanyákon és a legkülönbözőbb profilú fesztiválokon át a síparadicsomokig megjelentek az elmúlt másfél évben, egyszerű, használt autógumiból készültek. Kreatívak és elnyűhetetlenek, de ha mégis meghibásodnának, Érden, egy kis családi műhelyben, háromnegyed óra alatt készek legyártani belőle akár egy teljesen új darabot. A bérbe adásra – de egyre inkább a kereskedelemre is – épülő rendszer olyan alaposan kidolgozott, hogy van, aki el se hiszi, mindezt az egyetemista, első céges Szépvölgyi Gergely találta ki.
Mindent megtesz a Red Bull annak érdekében, hogy a hétvégén esedékes, a Forma–1-es versenynaptárba 2003 óta első ízben visszakerülő Osztrák Nagydíj sikeres legyen. Az energiaitalos konszern még arra is áldását adta a minél nagyobb hírverés érdekében, hogy a zászlóshajójuknak számító alakulat talizmánja, Sebastian Vettel átüljön egy Ferrariba.
Tizenöt százalékkal kevesebb belépőt adtak eddig el a Hungaroring idei futamára, amelybe minden bizonnyal belejátszik, hogy Ausztriában ismét rendeznek Forma-1-es futamot – írja a Napi Gazdaság.